Q & A

Ofte stilte spørsmål

Hvor mange gjester er det plass til hos dere?


Haubitz Hall:


-Bordsatt med runde bord/hvite duker + bordlamper: 160 personer

-Bordsatt langbord, middag/bankett: 250 personer

-Bordsatt langbord, festival: 300 + personer

-Mingling: 350 personer

-Konsert (stående): 580 personer


Haubitz Hall Salongen:

-Bordsatt: 36 personer

-Mingling: 70 personer

(kan også kun leies for medbrakt mat/drikke)


Kan vi holde både faglig program og fest hos dere?

Absolutt! Mange av våre kunder legger hele dagen til oss – fra faglige sesjoner med scene og storskjerm, til middag, show og dans. Vi sørger for sømløse overganger og god flyt gjennom hele dagen.


Hva slags teknisk utstyr har dere?

Vi har profesjonelle lyd-, lys- og AV-løsninger i begge lokaler. Her er alt klargjort for presentasjoner, konserter, live-streaming og stemningsfull belysning – og vårt tekniske team står klare til å hjelpe.


Specs?


LYD:

Mikser:

1 stk Midas Pro 1 digital console  ​​               

2 stk Summer Cat6/ Ethernet 30m multikabel​      ​    

Monitor:

6 stk Yamaha aktive 12” monitorer​​ ​                                       -

PA 

6 x d&b Q 1 series Line array topper

6 x d&b B6 series 1 x 18” subber

4 x d&b D12 digitale forsterkere


MIKROFONER/DI/XLR/230V/Stativ

1 x Shure B52

1 x Shure B91

5 x Shure Sm57

4 x Shure B81

6 x Shure Sm58

3 x Sennheiser 604

40 x XLR kabler

20 x Schuko 230V kabler

10 x høy mic stativer

10 x lave mic stativer

8 x Aktive DBX/BSS Di bokser

1 x Stativ flight


LYS:

6 x Snow Par LED par

4 x Martin LED Par 2 med zoom

1 x Showtech 12 ch DMX controller


Tilbyr dere mat og drikke – og kan vi velge meny selv?

Ja! Vi samarbeider med Madhuset, Trond Moi og flere dyktige kokker. Fra sharingmenyer og kokkelering “live” til buffeter og 5-retters – vi skreddersyr etter deres ønsker og behov. Bar med alle rettigheter er inkludert.


Har dere mulighet for utendørs arrangementer?

Vi har en stor, møblert terrasse med inngjerdinger og plass til opptil 200 gjester – perfekt for sommerfester, velkomstdrinker, eller middag i kveldssola. Terassen ligger pent plassert mot furuskog og har utsikt mot Kristiansand sentrum. I tillegg har vi et stort uteområde rundt Haubitz, ideelt for teambuilding og aktiviteter.


Hva med parkering og transport?

Det er gode parkeringsmuligheter på Odderøya og kun 10 minutters gange fra sentrum. Mange tar også Ryde eller Voi elsparkesykkel fra byen og opp. Vi hjelper også gjerne med shuttlebuss eller transportløsninger dersom ønskelig.


Vi fikser transport!

Vi har et fast samarbeid med Otra Buss og Agder Taxi og fikser transporten for dere. 


Kan dere hjelpe til med underholdning og program?

Ja! Vi har eget artistkollektiv med DJ-er, musikere og showkonsepter – og bred kontaktflate i norsk underholdningsbransje. Vi bistår gjerne med å sette sammen et innhold som treffer og underholder. .


Tilbyr dere hjelp med planlegging og koordinering?

Vi skreddersyr hvert arrangement med vårt inhouse team, som har bred erfaring og et øye for detaljer. Fra første møte til siste applaus, sørger vi for at alt flyter.


Før du kontakter oss – praktisk informasjon

Haubitz Hall leies ikke ut til arrangementer der medbrakt mat og drikke benyttes.

Haubitz Hall Salongen med plass til 40 personer kan derimot leies fritt med medbrakt mat og drikke.

Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot russeslipp eller arrangementer for personer under 20 år.

For å kunne gi deg best mulig veiledning og et presist tilbud, ber vi om at henvendelser inneholder en kort beskrivelse av type arrangement, samt ønsket dato. Bruk gjerne kontaktskjemaet vårt her.

Skulle du foretrekke personlig kontakt, er du hjertelig velkommen til å ringe oss på 38 13 40 20, hverdager mellom kl. 09.00 og 16.00.